مدیرعامل باشگاه آلومینوم اراک صحبت های درویش در خصوص انتقال مهدی لیموچی را تایید کرد.

رجائیان

به گزارش همشهری آنلاین محمد رجائیان درباره فعالیت باشگاه آلومینیوم اراک در نقل‌وانتقالات تابستان 1403 اظهار داشت: هدف باشگاه از روز اول این بود که تیمی ستاره‌ساز باشیم و بازیکنان در آلومینیوم رشد کنند. هیچ‌کدام از بازیکنانی که از جمع ما جدا شده‌اند، شرایط خود در تیم آلومینیوم را تکرار نکردند که این مسئله به ساختار باشگاه آلومینیوم برمی‌گردد.
رجائیان در مورد انتقال مهدی لیموچی به سپاهان، در شرایطی که از پرسپولیس به‌عنوان مقصد بازیکن جدید سپاهان نام برده می‌شد و مدیرعامل پرسپولیس معتقد است این انتقال به‌خاطر پیروزی قوای صنعتی بر قوای ورزشی بوده است، بیان کرد: اگر منطقی بررسی کنیم، باید بگویم تمام صحبت‌های درویش (مدیرعامل پرسپولیس) منطقی و معقول بود. باشگاه پرسپولیس قبل از سپاهان به ما پیشنهاد داده بود و مدیرعامل پرسپولیس چند بار با من صحبت کرد.

لیموچی اصرار داشت به پرسپولیس برود؛ نمی‌دانم چرا ورق برگشت
وی درباره تغییر نظر وینگر فصل گذشته آلومینیوم عنوان کرد: لیموچی مُصِر بود به پرسپولیس برود، اما نمی‌دانم چه شد که ورق برگشت. به همین خاطر از قول و قرار با پرسپولیس عقب‌نشینی کردیم. از بین بازیکنانی که سپاهان پیشنهاد کرده بود، حسینی با جذب عیسی مرادی موافقت کرد و این بازیکن به تیم ما می‌پیوندد.

کد خبر 867942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • داریوش IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    11 4
    همون دوریالی که بیشتر گذاشتن کف دست لیموچی کار رو به سرانجام رسوند !!!!
  • پرسپولیس IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    6 3
    پوشیدن لباس پرسپولیس علاوه بر اون دستمزد معقول که حق هر بازیکنیه لیاقتم میخواد که هرکسی نداره. لیموچی میومد پرسپولیس امثال طارمی لژیونر موفقی میشد به پولم میرسید الان شاید اول به پول برسه تهش پیشرفتش اینه بیاد پرسپولیس
  • بهرام IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    5 2
    ورق رو پول برگردوند